Reklama zewnętrzna – ważne porady

1. Poznaj swoją grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania produktów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy oraz znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują artykuł bądź usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Rozumnie wybierz lokalizację

Decyzja o wyborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje niezwykle ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na rodzaju reklamowanego artykułu bądź usługi, grupie docelowej oraz budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę mnogość czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się nieszablonowymi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Kreatywne wpływy na reklamy zewnętrzne są istotne, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, albowiem była tak inna z tegoż, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy poszukują w reklamie i jak zapewnić im wartość, której dotychczas nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w nowoczesny sposób, żeby ludzie zauważyli to, gdy idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Please follow and like us:
Pin Share

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.